Kuidas internet meie tuju mõjutab?

Sobib hästi soojendustegevuseks.
Kestus ca 5-10 min.
Vanus: 5-8 a.
Eesmärk on anda lastele võimalus rääkida, mida nad internetis teevad.

Mängu käik

  1. Küsi lastelt, milliseid nutiseadmeid nad kasutavad. Kui aega on väga palju, saab lubada igal lapsel eraldi vastata. Kui on vaja kiiremini hakkama saada, võib mängujuht ise seadmeid nimetada ning lapsed saavad jaatava vastuse korral näiteks ühe küki teha või hoopis ringist korraks püsti tõusta.
  2. Osuta maha laotatud emotikonidele ning palu igal lapsel üks emotikon valida selle põhjal valida, milline emotsioon neil viimati internetis tegutsedes tekkis.
  3. Nüüd tuleks aega võtta ja lubada lastel oma valikut põhjendada.

Kui aega on rohkem ehk võimalikud arutelu teemad:

– Mis te arvate, kas inimesed tunnevad internetis rohkem häid või halbu tundeid?
– Millised asjad muudavad inimesed internetis rõõmsaks/kurvaks/murelikuks/vihaseks?
– Millised asjad internetis ei muuda inimeste tuju üldse? Kust sa tead, et just need?
– Mis on internetis kõige paremad/ägedamad tegevused?
– Mis te arvate, kas see kui internetis käimine kellegi vihaseks muudab, kas ta siis teinekord ei lähe internetti? Aga kui üks ja sama asi kogu aeg vihaseks teeb?
– Mida see inimene enda tuju tõstmiseks teha saab, keda internetis mingi asi väga kurvaks või vihaseks tegi?

Arutelu teemade allikas: https://www.childnet.com/resources/digital-resilience/

Seos 4K riskidega

Tagasi ülejäänud mängude juurde

Digiturvalisuse mängu tellimine

Täitke tellimisvorm või kirjutage ingerklesment@gmail.com

Mänge saab broneerida ka 2023. aastasse!

Pärast mängu läbi viimist esitan arve ning tasuda saab OÜ Laste Aeg arvelduskontole.